In oktober vond in Cannes het 7e Corporate Media & TV Festival plaats. Tijdens deze awarduitreiking worden jaarlijks de beste bedrijfsfilms, online media en tv-producties gehuldigd. Het festival wil met deze awards de aandacht vestigen op de groeiende audiovisuele markt.

Overheden en bedrijven communiceren meer en meer via video’s. Die worden vervolgens verspreid via o.a. sociale media en hun eigen kanalen. De ingezonden films vallen op omwille van hun creatieve insteek en hoge afwerkingsgraad.

De Willy Naessens Group heeft met hun nieuwste bedrijfsfilm een zilveren dolfijn gewonnen in de categorie “Corporate Image Films”. De film is een mix van animatie en beeld die op een ludieke, verrassende manier het verhaal van de Willy Naessens Group vertelt.

Een internationale jury van professionals uit de film- en communicatiewereld selecteerde de film uit bijna 1000 ingezonden corporate films van over de hele wereld. De bedrijfsfilm werd ontworpen door het productiehuis Concept to Screen. Ze namen samen met Willy en Marie-Jeanne de award in ontvangst op de gala-avond. Wie wil, kan de Zilveren Dolfijn komen bewonderen in het hoofdkantoor van de Willy Naessens Group te Wortegem-Petegem.