The making of advertentiecampagnes

Willy en marketing, je kan ze bijna in één adem uitspreken. Een tijd geleden begon Willy Naessens Industriebouw met een nieuwe advertentiecampagne, ééntje die enorm opvalt!

“We worden er constant over aangesproken. Onze klanten vinden het fantastisch en zijn ons zeer dankbaar voor de gratis reclame die wij voor hen maken”, vertelt marketingman Willy Naessens.

Maar hoe komt nu zo’n campagne tot stand?

STAP 1

Klanten uitnodigen voor een lunch op het hoofdkantoor van de Willy Naessens Group. Niet zomaar een lunch, want bij elke lunch kwam een andere topchef koken! Sofie Dumont, Wout Bru, Boxy’s, … zij en vele andere topchefs passeerden de revue. Los van het doel van deze lunch is deze middag natuurlijk ook een uitstekend, aangenaam en exclusief netwerkmoment voor ondernemers.

STAP 2

Bouw een fotostudio, zorg voor een fotograaf, zorg voor een make-up-styliste die de klanten zoals echte sterren nog even kan bijpoederen. Neem een aantal foto’s in de studio.

STAP 3

Stuur een fotograaf op pad om foto’s te nemen van de realisaties.

STAP 4

En nu is het aan de ontwerper om alles samen te voegen in één advertentie. Klaar!

Uiteindelijk schittert de klant in een vaktijdschrift of -krant. Een win-win voor beide ondernemers. Nog een tevreden klant Willy Naessens!